SO OMG!!!

I LOVE SEN!!!!

in the platonic way of course…

Cos he put specs on my Kanda….

I SO LOVE KANDA!!!

AND I LOVE KANDA WEARING SPECS!!!

Just so OMG! Perfect!!!!

Of course I still love the normal Kanda…

But this! This is perfection…

So totally impeccable…

Gosh…

Ok I’m going all goo goo eyes over this…

Just gosh…

Kyaaa….

Kanda is so yummy!!! Deliciously yummy! Gosh!!!!

Beh tahan!!! and he have that earring that I wan!!! Ish so jealous!!!

GOSH SOOOOO LOVE HIM, MY KANDA…

Summore Sen say x faham Y I love him… So I mah explain lor that,

NO 1: I’m a MAJOR sucker for self sacrificing gits that don’t admit that they are self sacrificing gits… Ok this is basically special for Kanda… Basically I’m just a sucker for self sacrificing gits…

NO 2: I also happen to be a sucker for long haired guys…

NO 3: I also also happen to be a sucker for misanthropes… Especially the grouchy ones…

So… Well… Like that lar…

Although he doesn’t fit

NO 4: Which is the fact that I’m a sucker for guys who wear specs…

I still love him so…

Kanda in the face of a crisis…

So syok punya answer… Totally kyaa….

and so evil… Sigh…

I’m also a gullible fool… LOL!!! So the magazine did get published yesterday… Took a while to get it translated… LOL!!!! Swt me… Sendiri go kena tipu by people who simply say de… HNG!!!!!

  • Location: Home – GTG eat dinner…

No Limit

LOL… Sen reminded me of this song… Now I’m reminiscing… Gosh I miss Kanda… 2 more days!!!!

2 MORE DAYS!!!

Beh tahan ar!!! Now I need to dig more Kanda pic too see… Soothe my pining heart… Sniff

Gosh I just realize I has so hyped up bout Kanda dying that I forgot bout the revelation of his super fast healing thingy… So typical of me… ZZZZZ!!!!

I just kinda realize that in the anime Kanda looks kinda… ermmm not so pretty… Cannot use U-G-L-Y and Kanda in the same sentence… With this exception…

YYY NO NEW KANDA PICS!!! Oh well since I can’t find any new Kanda pics, I might as well post a soba pic… Soba reminds me of Kanda…

I miss Edward too… Sniff… And Roy… Haiz…

12 MORE DAYS!!!

Must tahan!!!

Summore Kubo Tite make me fall in love with Bya-kun all over again, despite his flowery pink bankai…

Gosh so leng chai!

Kyaa!!!

I saw the weirdest looking tomato being served…

Went for movie with the kids and during desert they had the war of the cameras!

My precious fingernail finally broke… Sniff…

Saw the cutest looking tortoise thingy…

And a cat all curled up on itself sleeping…

My very own access card… No pic though… I insisted that my pic is too ugly… LOL!!! Which is quite true…

Sometimes I beh tahan parents… The floor is like so dirty… Not to mention it’s kinda like swt to have your kid do this and not reprimand him/her…

Bleh design to have on your car…

So cham you know… It was this way for a whole day and nothing I did could change it…

My favourite! LOL!!! I so LMAO when my cousin showed me this…

YEAH!!!! So keep that in mind people… Lala….

Sien ar!!!! Oh and I’m currently playing Torchlight… Crazy back Harry fanfics… After a big cycle of D.Gray-Man, FMA, Tactics, Naruto Kyou Kara Maou, Bleach, Hardy Boys, Inuyasha, POT and FF7…

  • Location: Home – Typing…

Kandaaaaa!!!

is gonna die… Waaaa!!! Dun die on me mah… Aiya Allen came to save the day as usual so maybe wont die yet… But seems like this manga gonna end… Haiz… I’ll miss my Kanda sooo much…

Gosh he looks so yummy…. OOI Allen dun cover his head with your sword/left hand… HNG!

Anyway YEAH! cos D.Gray-Man now officially start ‘serialization’… YES!!!

Although is monthly de, means I’ll have to wait till December 1st to read the next chapter but!!!!!

It’s so much better than hiatus lor… Lala… I LOVE KANDA!!!

Gosh this bookmark so yeng now I need to find a chance to use the sei CADB punya printer to print… Mua ha ha ha ha!!!!

  • Location: Home – Pi yara pi yara….

Yeah!

Today Kensei so yeng!!!! MUA HA HA!!!

LOVE!!! Gosh!!!! He is soooooooooooooooooooooooooooooooo YENG!!!!!!

But my Kanda is da best… HNG!

Nyaaaaa…. Yeng… -melts-

And this CAR!! LOL…

LOL… Beh tahan myself nia… When Sen said SEE!! I like so excited… LOL…

KANDA KANDA KANDA!!!! November cepat lar datang!!!!

ED ED ED!!!!! Cepat lar keluar magazine itu!!!!

HIURA HIURA HIURA!!!!!! Don’t DIE!!!!!

Go die lar Sasuke… HNG!

MATTE!!!!

Please kill Naruto before you die… Arigatou Gonzaimasu!

And people…

I dunno how you gonna win Aizen but it better be convincing… Stupid illusion power…

HNG!!!

Bodoh punya power yang terlalu bergune sehingga kita semua-nye overwhelmed…

Grah!!!

  • Location: Home – SAY NO TO INTERNSHIP!!! TAK NAK!!!

I'M DOOMED!!!

Haiz!!!!!!!

So last week my Kanda came back… I was so excited for the next chapter so I kinda was disappointed when Tuesday turned up nothing… So I waited, gave it more time and now I read this

‘The series reappeared in the seasonal magazine Akamaru Jump on August 17. Following the release in Akamaru Jump, D.Gray-Man will resume serialization on November 4, 2009 in the monthly-release Japanese manga magazine, Jump Square.’

In a monthly magazine, just like FMA….

God damn it!

Haiz……………………………………

Sien nia………………………………………

I suddenly continued watching House M.D. and got hooked… And I suddenly decided to play Age of Empires 3… And finished the game… Now I need to find the extensions…

In the end I stopped playing Happy Farm…

And pics from my sis’s delayed birthday dinner…

Eugh… Didn’t know we’d have to eat that… Thank god I’m allergic… Eating those makes me sober… And we can’t have that can we?


My favourites… (Everyone’s too…)

And my sis’s favourite… There’d be more pictures but I kinda got busy eating and… Well you know…

And I got bored sometime and use the blu tack, ermmm the sticky stuff… Ok I dunno explain… Anyway I mold the thingy into this

And put it on my sis’s lappy… When she came out from the bathroom she was like, “OMG! What is that shit doing on my computer!”

Btw this is my cousin -pretending- sulking because I striked a game… In bowling…

Stupid game broke two of my nails… Sei yan tau wan… HNG!

I’m so dead… The monthly suspense is going to kill me before I even finish Industrial Training… Summore this week dun have FMA 2… So babi nia… SEE!!!!

X gune have to wait next week… WAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nothing beats a good dose of my Kanda’s stick up my ass attitude to soothe my nerves…

  • Location: Home – Mooning over my Kanda… <— In a different way

MY KANDA!!!!!

IS BACK!!!!!!!!!!!!!!!!

Ok!!!! WAIT!!!! Major spoilers ahead for D.Gray-Man chapter 187… Ok I dunno if it’s classified as major or minor… Just beware of spoilers lar hah… Dun blame me meh…

After soooooo long I wait… He finally came back!!!! Gosh…

His after hiatus debut…

Although his normally straight hair has suddenly gone curly, leaving something to be desired, I still love him to bits…

Rude as ever… So consistently sweet… -swoons- And I noticed that the hair turned straight again… LOL…

Here’s when he was attacked… If he dies I’ll kill you Hoshino!!! I did not wait so long for him to suddenly die… If he has to die he better die a glorious death!!! After a few months!!! Like how he pseudo died in the ark fighting Skin Bolic…

No images of the others… Dun need care bout the others… Kanda most important… Thank god he appeared…

Ok fine… I go dig Allen’s after hiatus debut… And the other’s…

Jumps in to save the day as usual!

His new attack… =.=”

Him being polite as usual… So completely opposite of my Kanda…

And Sen’s Reever Wenham…

My new interest Link… I kinda really like him… Not like how I like Kanda but just he’s sooooo… Hmmm, protective of Allen that I find him sweet… As usual him being all protective mother hen mode… Oh and read this… This fic so totally expresses what I feel about Link…

And TYKI! Omg! His hair makes him… Hot… Sexy… Damn I have a thing for long hair… Beh tahan nia… His hair grow long only and suddenly I totally find him yummy…

Here’s Lavi and his panda-jiji…. Lavi on the right and jiji on the left…

Lenalee the girl that has short hair, 3rd from the left…

and Miranda, right most… I can’t find Crowley… He’s either with Miranda the left most guy or with Lenalee the guy crouching in front of her…

Anyway I just realize that now I need to chase everyweek again!!!! OMG!!!!

You know I wanted to put mooning over Kanda mah… So I mah go google ‘mooning’ just in case suddenly I made a mistake and it doesn’t mean what I think it means…

And I got a Wikipedia page explaining, ‘Mooning is the act of displaying one’s bare buttocks by removing clothing, e.g., by lowering the backside of one’s trousers and underpants, usually bending over, whether also exposing the genitals or not.’

I was like OMG!!!! This means I had the wrong concept all this while!!! Then I beh tahan go search in dictionary…

v.intr.
1. To wande
r about or pass time languidly and aimlessly.
2. To yearn or pine as if infatuated.
3. Slang To expose one’s buttocks in public as a prank or disrespectful gesture.

LOL!!!! So swt lor… So to make it very very clear… The mooning in my current blog post is meant to mean “2. To yearn or pine as if infatuated.”.

  • Location: Home – Mooning over my Kanda…